Вхід
Статистика
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Головна » 2017 » Июнь » 19 » Лілія Гриневич: 1-2-ий клас має бути без оцінок, але в 3-4-му діти повинні звикати до бальної системи
15:25
Лілія Гриневич: 1-2-ий клас має бути без оцінок, але в 3-4-му діти повинні звикати до бальної системи

     «Сьогодні Україна має великі проблеми саме з ідеологією оцінювання – воно каральне. У Новій українській школі буде створено стимулюючу систему – де досягнення підкреслюватимуться на рівні з помилками. При цьому ми не зніматимемо оцінювання у початковий школі повністю. 1-2-ий клас має бути без оцінок, але в 3-4-му діти мають звикати до бальної системи», – зазначає Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.

     Щоб засвоїти нові методики викладання, підходи до оцінювання та інші елементи нової школи, напередодні старту реформи у першому класі 22 тис учителів пройдуть комплексне перенавчання.

     Очільниця МОН також додала, що компетентнісний підхід, що є одним із основних елементів Нової української школи, неможливо впровадити без змін підходів до оцінювання та вимірювання знань учнів.

     «Ми маємо оцінювати дітей на основі компетентнісних завдань. Це стосується й ЗНО. Погодьтеся, що наша профільна школа зараз орієнтована саме на складання оцінювання. Без переорієнтації завдань від чинної моделі ми відійти не зможемо», – пояснила Міністр.

     У створенні компетентнісних завдань для ЗНО має допомогти проведення міжнародного дослідження PISA, що проходитиме в Україні у 2018 році.

     «PISA спеціалізована саме на перевірці розвитку компетентностей 21 століття. Це дослідження не лише зробить хороший зріз розвитку українських підлітків, а є й взірцем для авторів тестів, які наповнюють тестові зошити ЗНО завданнями», – підкреслила Лілія Гриневич.

Переглядів: 42 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Черкаська обласна державна адміністрація © 2017